воскресенье, 27 сентября 2009 г.

გაკვეთილის თანმიმდევრობა

გაკვეთილი იწყება პრეზენტაციით( მასწავლებელი წინასწარ აკეთებს პრეზენტაციას სიმღერის ტექსტით(უსათაუროდ), რომელიც გაფორმებული იქნება შესაბამისი ნახატებით ,ხოლო ტექსტის სამღერი და მისამღერი ნაწილები გაფერადებული იქნება განსხვავებული ფერებით).მოსწავლეები ეკრანზე რამოდენიმეჯერ კითხულობენ ტექსტს(ჩართულია ყველა მოსწავლე). (10 წთ)

გაკვეთილის პრეზენტაცია

შემდეგ მასწავლებელი ატარებს გონებრივ იერიშს და სვამს შემდეგი სახის შეკითხვებს: რა შემთხვევაში და რატომ ვადარებთ ან ვამსგავსებთ ადამიანებს ცხოველებს ან ფრინველებს? რა ნიშანთვისებებით შეგვიძლია მათი შედარება(ხასიათი, გარეგნობა:ფერი,ფორმა, ზომა.....),თქვენ თუ გამსგავსებენ ან სხვა მიგიმსგავსებიათ?... მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს დაასათაურონ ტექსტი და გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულება პერსონაჟის მიმართ. გაიხსენონ მსგავსი სიტუაცია ნაცნობ მულტფილმში,საბავშვო ფილმში, ლექსსა თუ მოთხრობაში....(7წთ). დროის ამ მონაკვეთში მასწავლებელი არიგებს გასაფერადებელ ფურცლებს.

ეკრანზე უყურებენ და ისმენენ სიმღრას(კარაოკე) , სიმღერის შესრულების დროს კი მიმიკების, ჟესტების, მოძრაობის და ცეკვის ელემენტების საშუალებით გამოხატავენ განწყობილებას.(10წთ) შემდეგ იწყებენ გაფერადებას სიმღერის თანხლებით.(8წთ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий