воскресенье, 27 сентября 2009 г.

ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები

ქართ.II.2.მოსწავლე ისმენს და იგებს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილ მცირე ზომის ტექსტებს და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • გადმოსცემს მოცემული ტექსტის შინაარსს;
  • ასათაურებს ტექსტს;
  • აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ თხრობას;
  • გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ ( მომწონს, არ მომწონს, კარგად მოიქცა; კეტილია, გონიერია და ა. შ.)
  • ისმენს ტექსტს და ასახელებს შესაბამის მულტფილმს,საბავშვო ფილმს,იხსენებს მსგავსს და განსხვავებულ ადგილებს.
  • აკავშირებს მოცემულ ტქსტში ასახულ ამბავს პირად გამოცდილებასთან;
  • გამოხატავს კონკრეტული პერსონაჟის ქმედებით აღძრულ ემოციებს( მაგ: გამაკვირვა, შემეცოდა და ა.შ.);
  • მონაწილეობს პერსონაჟის, ობიექტის ან მოვლენის ჯგუფურ დახასიათებაში;
ქართ.II.5.მოსწავლე კითხულობს და იგებს მცირე ზომის ტექსტებს.
ხმამაშედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ხმამაღლა (მთლიანი სიტყვებით) კითხულობს საბავშვო ლექსებს, გამოცანებს,ანდაზებს, ენის გასატეხებს, იგავ-არაკებს,მცირე ზომის ტექსტებს;
მუს.I.2. მოსწავლე მღერის მარტო და სხვებთან ერთად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • სიმღერით იმეორებს ბგერებს, მუსიკალურ ფრაზებს;
  • მოსმენისას ტაშით, სიმღერით აჰყვება მუსიკას;
  • ხმას აყოლებს მასწავლებლის სიმღერას, აკომპანემენტს;
  • მღერის მარტივ ერთხმიან სიმღერებს აკომპანემენტით ან უნისონში მასწავლებელთან;
მუს.I.3. მოსწავლე მიმართავს გამოხატვის სხვადასხვა ფორმებს გარკვეული განწყობილების გადმოსაცემად.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
  • მიმიკის, ჟესტის, ხმის, მოძრაობის, ცეკვის ელემენტების საშუალებით გამოხატავს ამა თუ იმ განწყობილებას.

ს.გ.I.5. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

  • იყენებს ფანქრებს, პასტელს, ფლომასტერებს, გუაშის საღებავებს ფერწერული და გრაფიკული ნამუშევრის შესაქმნელად.

Комментариев нет:

Отправить комментарий