შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- გადმოსცემს მოცემული ტექსტის შინაარსს;
- ასათაურებს ტექსტს;
- აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ თხრობას;
- გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ ( მომწონს, არ მომწონს, კარგად მოიქცა; კეტილია, გონიერია და ა. შ.)
- ისმენს ტექსტს და ასახელებს შესაბამის მულტფილმს,საბავშვო ფილმს,იხსენებს მსგავსს და განსხვავებულ ადგილებს.
- აკავშირებს მოცემულ ტქსტში ასახულ ამბავს პირად გამოცდილებასთან;
- გამოხატავს კონკრეტული პერსონაჟის ქმედებით აღძრულ ემოციებს( მაგ: გამაკვირვა, შემეცოდა და ა.შ.);
- მონაწილეობს პერსონაჟის, ობიექტის ან მოვლენის ჯგუფურ დახასიათებაში;
ხმამაშედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- ხმამაღლა (მთლიანი სიტყვებით) კითხულობს საბავშვო ლექსებს, გამოცანებს,ანდაზებს, ენის გასატეხებს, იგავ-არაკებს,მცირე ზომის ტექსტებს;
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- სიმღერით იმეორებს ბგერებს, მუსიკალურ ფრაზებს;
- მოსმენისას ტაშით, სიმღერით აჰყვება მუსიკას;
- ხმას აყოლებს მასწავლებლის სიმღერას, აკომპანემენტს;
- მღერის მარტივ ერთხმიან სიმღერებს აკომპანემენტით ან უნისონში მასწავლებელთან;
შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
- მიმიკის, ჟესტის, ხმის, მოძრაობის, ცეკვის ელემენტების საშუალებით გამოხატავს ამა თუ იმ განწყობილებას.
ს.გ.I.5. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- იყენებს ფანქრებს, პასტელს, ფლომასტერებს, გუაშის საღებავებს ფერწერული და გრაფიკული ნამუშევრის შესაქმნელად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий